Tuesday, April 24, 2007

IJOK: BN AKAN MENANG!!.. dgn penuh HINA dan Penipuan.

Kenapa aku berkata & berhujah sedemikian ??
(silat lihat dgn teliti gambar dibawah....)



Perhatikan no i/c nya...990518610029

- Tarikh lahir 18 Mei 1999 atau...18 Mei 1899?
- Kalau lahir tahun 1899? bermakna beliau telah berumur 108 tahun
(masih hidup lagi ke?..kalau ada pun sudah mesti masuk Guiness Book Of Records)

- Kalau lahir tahun 1999? (baru darjah 2??...tak logikkkkk)
- Satu lagi..perhatikan kod -61-... negeri manakah beliau lahir..Indonesia??
- jom semak sekali lagi.....http://daftar.spr.gov.my/

Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia (SPR) harus dibedil bertubi-tubi kerana kelemahan dalam mengenalpasti dan membuat pemutihan dalam senarai pengundi di Ijok. SPR telah melakukan satu ¡keajaiban¢ bila mana pengundi yang berusia lebih satu abad masih ada dalam senarai pengundi. Mungkin SPR masih boleh mendakwa bahawa orang ini masih hidup, tapi bagaimana dengan budak yang berumur 8 tahun yang turut dimasukan dalam senarai pengundi di Ijok.
Peraturan manakah yang digunakan oleh SPR untuk membolehkan budak bawah umur ini mengundi. SPR kecoh mencanangkan bahawa 4.9 juta rakyat tak mendaftar sebagai pengundi. Bukti-bukti dibawah ini memang jelas menunjukan bahawa SPR tak buat kerja dan hanya duduk depan komputer dan pilih mana pengundi yang pemimpin BN boleh gunakan untuk menangkan BN.
Pemimpin BA harus melakukan sesuatu. Apa yang berlaku di Ijok hari ini adalah sebahagian kecil sahaja dari ratusan ribu pengundi yang di mungkin dimasukan oleh SPR atas alasan ¡tidak sengaja¢, ¡kesilapan teknikal¢ atau ¡data lama¢ dan lain-lain lain ubat nyamuk yang bakal mereka nyalakan.
Kalau pun SPR nak buat silap mata, janganlah tunjukkan kebangangan itu terang benderang. Tuan-tuan boleh rujuk pada gambar di bawah dan kalau mahukan kepastian boleh rujuk di laman SPR;





SPR & UMNO!! kami akan cari sampai ke lubang cacing sekalipun siapa2 yang Mat Ghani bawa untuk jadi Pengundi Hantu or Hantu Mat Ghani!!

posted by...wan & ismod

No comments: