Monday, November 5, 2007

Murid Tahun 3 Diliwat, Dirogol & Dicampakkan Hidup-Hidup Dari Bangunan

Kejam, Sadis & Binatang!

Boleh rujuk laporan berita dari Harian Metro versi online yg dilampirkan dibawah.

Dilaporkan, mangsa dicampakan dari tingkat dua ketika mangsa MASIH HIDUP dan ia bertujuan bagi memastikan mangsa mati dan menghilangkan bukti kes bahawa mangsa dirogol dan diliwat terlebih dahulu.

Ada juga manusia sekejam ini di Malaysia. Kejadian ini tidak mungkin berlaku sekiranya kerajaan;

# pusat-pusat hiburan yang tumbuh bagaikan cendawan selepas ditimpa hujan ditutup dan dikawal rapi,

# siaran-siaran televisyen dikawal dari memasukan unsur-unsur negatif,

# pegawai-pegawai kerajaan melaksanakan tugas sebaik mungkin dan tidak mengambil rasuah

# konsert-konsert dan festival yang jelas haram di larang dan ditutup sama sekali.

# minyak, tol, barang-barang harian tidak dinaikkan secara jelas mendatangkan tekanan mental kepada semua rakyat bawahan. tekanan kewangan kepada sub unit kecil dalam masyarakat jelas semakin ketara dizaman era pemerintahan regim kuku besi Pak Lah Hadhari.

# pemimpin negara yang betul2 mengamalkan Islam yang syumul dan bukannya Islam Hadhari.

# dan banyak lagi


Malah kes Nurin jazlin sehingga kini masih belum selesai, datang pula tragedi tragis ini. Mungkin akan berlaku lagi kes2 seperti ini dan Nurin2 yang berikutnya....

Sedang rakyat Malaysia sedang ketakutan yang amat sangat, sehingga pelbagai perkara kejam, ganas, sadis, liwat, bunuh, rogol, liwat, zina, buang bayi, ajaran sesat, bunuh diri, merompak, pelbagai lagi peristiwa yang tidak berperikemanusiaan.

Pimpinan negara nampaknya hanya pandai berkokok di PWTC (5-9/November) dan seolah2 memandang ringan perkara-perkara ini. Mereka hanya mementingkan duit poket sendiri dan kroni-kroni.

Buktinya memang ada dan sah.
Tetapi mereka tidak diadili dengan adil apabila sistem kehakiman diperkudakan untuk kepentingan parti memerintah. Pimpinan Negara, Polis, BPR dan 'ikan-ikan paus' di Kementerian Utama (Pertahanan, Belia dan Sukan, Pendidikan dll - boleh lihat laporan Audit Negara ) sibuk memakan rasuah dan dibiarkan bebas sesuka hati.

Mungkin ini bala yang diturunkan oleh Allah kepada Kerajaan Islam Hadhari yang dipimpin oleh Pak Lah mahukan.

Malaysia yang dicintai ini akan hancur sekiranya mereka masih memengang tampuk kepimpinan negara.

Anda sebagai rakyat Malaysia adalah penentu masadepan negara.

Jom kita semua tunjukan kuasa rakyat dengan;


# Menyertai Himpunan 100,000 Rakyat Menuntuk Pilihanraya Bersih & Adil, di Dataran Merdeka kemudian berarak ke Istana Negara. Bagi menyerahkan memorandum kepada Yang Dipertuan Agung.

# Gunakan kuasa UNDI anda dalam menentukan pemimpin di tempat anda berada, gunakan sebaik mungkin untuk mengajar kerajaan yang zalim dan menindas rakyat dalam Pilihanraya Umum Ke 12 dan akan datang, tidak lama lagi.


Anda penentu masadepan negara!!


PETIKAN BERITA:
Mangsa bunuh kena rogol, liwat - Harian Metro 5.11.07

Oleh MOHD NUR ASNAWI DAUD
Bedah siasat mendapati ada unsur jenayah

GOMBAK: Seorang murid tahun tiga sekolah kebangsaan di Selayang ditemui mati dalam keadaan menyayat hati di dalam longkang, dipercayai mangsa rogol dan liwat, di sebuah kondominium di Batu Caves, di sini, Khamis lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 4 petang itu, mayat Preeshena Varshiny ditemui seorang pengawal keselamatan kondominium yang meronda kawasan berkenaan sebelum melaporkan kepada polis.

Sumber berkata, mangsa pada mulanya disangka mati akibat terjatuh dari kediamannya di tingkat sembilan kondominium.
Menurutnya, bedah siasat yang dilakukan mendapati kematian kanak-kanak itu mempunyai unsur jenayah.

"Kes berkenaan mulanya diklasifikasikan sebagai mati mengejut (SDR), namun hasil bedah siasat mendapati kematiannya ada unsur jenayah, termasuk unsur rogol dan liwat.

"Mangsa cedera di kepala, patah tangan kanan, lebam pada dada dan belakang badan," katanya.

Beliau berkata, selain itu ada kesan koyak pada kemaluan mangsa, termasuk dubur, dipercayai akibat dirogol dan diliwat.

Menurutnya, siasatan awal polis mendapati ketika kejadian, kanak-kanak berkenaan dipercayai tinggal seorang diri di rumahnya berikutan ibu bapanya keluar bekerja.

"Polis tidak menemui kesan pecah masuk di rumah mangsa dan pintu rumahnya berkunci. Siasatan polis juga percaya kejadian tidak berlaku di situ, sebaliknya di sebuah rumah kosong di tingkat dua kondominium," katanya.

Sepasukan polis Unit Forensik turut dikejarkan ke tempat kejadian bagi membantu siasatan.

Difahamkan, ketika ditemui, mayat kanak-kanak malang itu lengkap berpakaian tetapi tidak berseluar.

Polis turut menemui kunci di tangan mayat kanak-kanak malang itu.

Menurutnya, mangsa dipercayai masih hidup ketika dicampak ke dalam longkang dan mati tidak lama kemudian kerana kecederaan parah dialaminya.

Katanya, pemeriksaan polis di rumah berkenaan juga mendapati tingkap belakangnya terbuka, dipercayai digunakan penyerang untuk mencampakkan kanak-kanak itu.

Kes berkenaan kini diklasifikasikan sebagai bunuh dan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Mayat kanak-kanak itu dituntut ahli keluarganya kira-kira jam 1 pagi semalam selepas bedah siasat dilakukan oleh Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Ahli keluarga mangsa, termasuk ibu bapanya yang ada hospital berkenaan, enggan ditemuramah kerana masih terkejut dengan kejadian itu.

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Mohd Abdullah, mengesahkan kejadian itu dan berkata belum ada tangkapan dibuat setakat ini.

Menurutnya, polis masih melakukan siasatan dan mengalu-alukan maklumat daripada orang ramai.

Warga kota sebelum ini pernah digemparkan dengan kejadian malang yang menimpa Nurin Jazlin Jazimin, 8, murid Tahun 2 Sekolah Kebangsaan Desa Setapak, Wangsa Maju yang didera secara seksual.

No comments: