Tuesday, March 11, 2008

Calon PAS DUN Demit Menang BESAR.

YB Ustaz Muhamad Mustafa

Keputusan PRU12 N19: DUN Demit


PRU12 pada kali ini membuktikan bahawa PAS masih relevan dan mampu membuktikan kepada rakyat bahawa parti Islam adalah pilihan terbaik untuk memerintah negeri Serambi Mekah ini.

Keputusan PRU12 pada kali ini membuktikan bahawasanya PAS adalah pilihan rakyat dan faktanya, PAS sudah merampas kembali kerusi yang kalah dan marginal PRU11 yang lepas dari tangan Barisan Nasional, khususnya UMNO.

Kini BA di Kelantan sudah menguasai 39 kerusi dari 45 DUN dan 12 Parlimen dari 14 yang dipertandingkan. Kini PAS sudah menguasai 2/3 kerusi dan akan memerintah negeri ini dengan meletakkan kebajikan rakyat sebagai agenda utama.

Manakala di DUN Demit sendiri juga membuktkan bahawa PAS tetap menjadi pilihan hati rakyat di DUN Demit, ia terbukti apabila Ustaz Muhamad Mustafa memperolehi majoriti besar iaitu sebanyak 4,799 undi berbanding sebelum ini iaitu sebanyak 3, 256 undi pada PRU11.

Tahniah kepada ADUN Demit yang baru, semua jentera diperingkat DUN samada MTD, Ulama, Muslimat, Pemuda dan semua yang bergerak kerja bagi memastikan Islam terus kekal di Demit.

Semoga kita semua dapat menunaikan Amanah Rakyat yang diberikan kepada kita tanpa mengira ras kaum, parti politik dan seterusnya mengembangkan lagi agama Allah diatas muka bumi kita ini.

No comments: